FELT heart

Egy apró kis szösszenet következik most. Amíg még ez a rusnya idő van, több időt töltünk a lakásban és ha ti is szerettek sokat olvasni akkor szívből ajánlom ezeket a végtelenül egyszerűen elkészíthető könyvjelzőket.


Tavaszváró, madaras, virágos könyvjelző :)

1. A szív sablont egy félbehajtott papírból vágtam ki. A lényeg, hogy a szív csücske derékszög legyen, hogy szépen illeszkedjen majd a könyvlapokhoz.

2. A sablon segítségével kivágtam két szívet 1 mm-es filcből.

3. Gondoltam feldobom őket a webshop-ban kapható pamut szalagokkal, így két párhuzamos kis nyílást vágtam a filc szívre a szalag szélességének megfelelően. Itt befűztem a szalagot, hátul pedig leragasztottam a plusz 1 cm-t, hogy ne csússzon vissza.

4. A filcre nagyon szépen lehet hímezni. Nekem jó ideje a francia csomó nagy kedvencem, ezért kapott virág csokrot az egyik könyvjelző. Mutatom, hogyan kell csinálni:


A végeredmény:

5. Ha a díszítéssel készen vagyunk akkor összeillesztjük a két szívet és kézzel vagy géppel varrjuk végig az egyenes oldalakon.

Egy igazi (folt)varrós könyvjelző :)

A díszítésre nagyon egyszerű megoldást is választhatunk. Erre a szívre sima gumi bélyegzővel nyomtam pecsétet :)


További hasonló ötletek a nagy világból:



Creazioni in #Feltro




Szilvi


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK