Kis tárcák 12 cm-es pikk pakk zárral ~*~ Small purses with flex frame

Nem is tudom, hogy ennyi kihagyás után hogyan kezdjem ezt a blog bejegyzést. Írjak úgy mintha csak tegnap posztoltam volna utoljára és fikarcnyi lelkiismeret-furdalásom sem lenne a sok sok kihagyás miatt, mintha nem sajnálnám, hogy kicsit elhagytam a harmadik gyerekem? Vagy magyarázkodjak? Írjam le, hogy mennyi minden történt velünk az utóbbi néhány hónapban? Kicsit mindkettőt szeretném, de inkább egyiket sem. A napokban valamikor azt álmodtam, hogy végre július (akkor is egy tanfolyamon varrtam, előtte hónapokig nem) után először leültem varrni és nagy dirrel durral neki akartam állni valaminek és csak ültem bénán, bámultam magam elé mire ráeszméltem, hogy elfelejtettem varrni. Azt a sokkot amit akkor éreztem kicsit még mindig érzem az ujjaimban. Azt hiszem ez az álom adta meg a végső lökést ehhez az "újrakezdős" bejegyzéshez :) Gondoltam valami egyszerű, de mutatós darabbal kezdek, kell a sikerélmény így a varrni tanulás elején ;)

A 12 cm-es pikk pakk zárakkal varrtam meg ezeket a kis elfordulós tárcákat. A karabiner segítségével a táskába akasztható, kényelmesen elfér benne pár apróság aminek mondjuk mindig a táskánkban kell lennie.


Kész méret: 12 x 12 x 12 cm

Varrásszélesség 7 mm.

Kiszabandó anyagok:

Textilbőr (piros):
  • 1 db 27,5 x 6 cm
  • 2 db 11,2 x 5 cm
  • 1 db 6 x 2 cm
Textil (télapós anyag):
  • 1 db 27,5 x 13 cm
  • 1 db 27,5 x 9 cm (ezt a részt közbéléssel vasaljuk be)
  • 14,5 x 4 cm
További szükséges anyagok, kellékek:



Az elkészítés menete:

1. Varrjuk össze a közbéléssel megerősített textilt és a textilbőrt. Majd varrjuk fel a szalagot a két anyag találkozásánál.


2. Hajtsuk félbe a két kisebb textilbőr darabot és keskenyen rögzítsük össze őket. A karabinert fűzzük bele a D karikába és a textilbőrt rögzítsük össze.


3. A karabineres textilbőr pántot varrjuk fel a pántra, kb az 1/3 résznél.


4. Varrjuk fel a pántokat a mintás textilre a képen látható kihagyásokkal.


5. Hajtsuk félbe a darabunkat és varrjuk össze a tárca oldalát. Ugyanezt készítsük el a bélésen.


6. A képen látható módon fordítsuk a fő anyagot a fonákjára, a bélést a színére és helyezzük a bélést a fő anyagba.


7. A pántok varrásvonalában varrjuk össze a fő anyagot és a bélést a tárca felső szélén.


8. Fordítsuk a színére a tárcát és tűzzük meg keskenyen a felső varrásvonalat.


9. A tárcát a fonákjára fordítjuk és varrjuk össze az alját. Vigyázzunk, hogy a úgy hajtsuk a tárcát ahogy a képen látjuk, különben nem lesz meg az a kis "csavar".


10. A pánttal szegjük el a tárca alját.



11. A pikk pakk zár behelyezése már gyerek játék.

 





Reméljük tetszett :) Ha van kedved írj hozzászólást, köszönjük!

Megjegyzések

  1. pont ilyesmit kerestem kulcstartónak :) ezt az elfordított verziót még nem ismertem, köszönöm.
    a kihagyások miatt nekem is lelkiismeret furdalásom van, mert régen nagyon sok bejegyzésem volt és pörgött a blog. most eltolódott a hangsúly másfelé és néha be kell látni, hogy van ami háttérbe szorul. én mindig örülök, ha új poszt van nálad:) további jó munkát!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Frivolina, nagyon örülök, hogy valami újat találtál a blogon, majd ne felejtsd el megmutatni ha varrsz hasonlót :) Köszönöm a kedves szavakat, további jó alkotást kívánok Neked is!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK