Cuki színes tárca keretek (nem csak) nyárra ~*~ Cute & colorful purse frames (not only) for summer


Istagram-on futottam bele pár színes keretes foltvarrós tárcába oeoe1130 oldalán és azonnal beleszerettem. Feltettem magamnak a szokásos, elhagyhatatlan kérdést: "Tudok nélküle élni?" Jött a válasz: NEM :) Így első körben hat színt választottam, a 16 cm-es méretben, remélem nektek is annyira tetszik majd mint nekem.



Kész mérete: 17,5 (ma.) x 19,5 (szé.) x 9 (mé.) cm

Az ingyenes szabásmintát INNEN tudod letölteni.

A táska elkészítéséhez pedig EZT a képes elkészítési leírást tudom mutatni segítségképpen.

Szükséges alapanyagok, kellékek:





Mutatom a Nagymama virágos kertje mintával megvarrt gyönyörűséget oeoe1130-tól:





Remélem tetszett a bejegyzés :)

Ha van kedved írj hozzászólást, annak mindig nagyon örülök!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK