Szuper ügyes tolltartó


Ohh, hogy hányszor szembejött velem ez a tolltartó tavaly a neten. Mindig nézegettem, ahogy a videón (nekem is meg kellene tanulnom videót készíteni) mutatják egyszerű mozdulattal, hogy cipzár széthúz, két kis fülecske megfog, lehúz és lám, már válogathatunk is a sok sok toll, filc és ceruza közül. A tolltartó állva marad, nem foglal sok helyet az asztalon sem. Ha végeztünk, a színes részt csak felhúzzuk, cipzár össze és már mehetünk is :D

Gondoltam nem lehet ez olyan bonyolult. Hát elszórakoztam vele egy darabig, mert rendre azt gondoltam, hogy egy belső és egy külső részből áll össze, tehát, hogy az alsó merevebb rész és a lehúzható színes rész valahogy egyben van. Amikor végre ezt az elképzelést elengedtem onnantól sínen voltam. Szóval fogadjátok szeretettel ezt a szuper praktikus tolltartó szabásmintát és elkészítési leírást a Tetszik? Én csináltam :) weboldalon.


A cipzárkocsi díszítés megér egy külön bekezdést. Imádom őket! Mindenféle formában. Legalább annyira, mint a bélés anyagokat és azok díszítését, mert hogy nincs az a tárca vagy neszi amibe "ronda" bélés anyagot tennék. Szeretem ha minden részletben van valami kis meglepetés, valami szépség, valami különleges. Meg akartam adni a módját most is, de sajnos nem volt rá sok időm. Azért a két szélső (a gyöngyös és a szívecskés szalagos) így is egy "első" és nagyon tetszenek. Mutatós és praktikus egyaránt. Ha tetszik a centis fém fityegős is akkor hasonló figurás medálokat nagyon nagy választékban ITT találsz.



Egy tanulság: hasított textilbőrrel ne álljatok neki (nálam a baglyos verzió). Egyszerűen nem működik a tolltartó a súrlódás miatt. Nem is értem hogyan gondoltam ... :D


 Örömteli alkotást kívánok Nektek!
Szilvi

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK