Laval vs. Cragger

A farsang egy hete volt és mondanám, hogy már el is felejtettük, de nem. A jelmezek még mindig elöl vannak, azt hiszem idén nagyon sikerült beletrafálni :) Két hónappal ezelőtt még a Turbo csigáira próbáltam rábeszélni őket ... gondoljátok sikerült?!? Aztán elkezdődött az oviban a Lego Chima őrület és begyűrűzött hozzánk is. Reggel, délben, este ... már a könyökömön jött ki még a csapból is az folyt. Amikor közeledett a jelmez készítés ideje felesleges is volt a kérdés, hogy mik szeretnének lenni a farsangon :) Először két oroszlán jelmezben kellett gondolkoznom, aztán Jana meggondolta magát, bevállalta a gonosz szerepét. Így utólag hálát adok, hogy nem kellett két sörényt elkészítenem ... becsavarodtam volna ;)

Volt nagy agyalás, hogyan is készítsem el a fejdíszeket (Férj kioktatott, hogy az a lényeg :) Végül mindkettő alapjának egy kapucni szabásmintáját másoltam le.

A krokodilfejhez meghosszabbítottam előre és a szemeknél megnagyítottam felfelé. A végén oldalt hátul szűkítőket varrtam így szépen megáll a fejen. Azért egy kis gumi tartja biztosan a helyén.  A fogak és a szemek is filcből vannak és ragasztva kerültek a helyükre.

Marci sörénye először papírból lett volna. Mire 3 sort felvarrtam a kapucni alapra jött a minőség ellenőr és közölte, hogy Laval haja igazából (!) nem ilyen és neki ez nem tetszik. Természetesen kívánsága számomra parancs ;) így lebontottam a papírt és kivágtam az ég tudja hány filc 'haj tincset' különféle méretben és egyesével felvarrogattam az alapra szépen irányba állítva, mintha be lenne fésülve. A végén még ragasztóval a tincseket itt ott összeragasztottam, hogy szépen álljon a sörény. Azt hitten a krokodil fej lesz a nehezebb, de az oroszán sokkal tovább tartott a hülye haja miatt. A kiegészítők már igazán nem okoztak nagy fejtörést és munkát. Textil filccel díszítettem még azt amihez kontrasztos tűzéssel már nem volt kedvem és energiám az utolsó este :)

Szinte minden FAB Textiles filcből készült és nagyon tudom ajánlani ilyen fejdíszek/jelmezek készítéséhez. Állati jó tartása van, nagyon jól tartja a formáját és varrni sem volt nehéz.

Jana & Marci

Az 'igazi' Cragger & Laval :)

Harc közben (Laval kissé passzív :)

Cragger alias Jana

A tettre kész Laval alias Marci

Már az oviban ... a három jó barát :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK