Az elsö farsangunk

A 3 és fél év alatt volt már szerencsénk megtapasztalni néhány csuda dolgot a srácok ikerségéből kifolyólag. No ez a farsangi jelmez varrás is a melósabbak közé tartozik. Bár bocsánat! Visszaszívok mindent, ennek semmi köze az ikerséghez, mert ahol egynél több kicsi gyermek van ott a szülő már élhet ezzel a gyönyörűséggel, hogy nem egy, de mindjárt kettő vagy három jelmezt alkothat. Ebben az esetben pedig már mindegy kategória, hogy 104-es vagy 134-es méretre dolgozunk. Hálát adok, hogy le tudtam őket beszélni a következő ötletekről: mérges oroszlán, tigris, sárkány, daru, Márkus a Bob, a mesterből ... bár lehet, hogy Marcira kellett volna hallgatnom, mikor kijelentette, hogy szőnyeg szeretne lenni. Jövőre emlékeztetni fogom erre a fantasztikus ötletére. Szóval ezekhez képest a kalóz jelmez könnyen megvalósítható volt :)

Varrás közben sokszor gondoltam arra (és ez segített ;), hogy vajon nagy gáz lenne ha jövőre úgy varratnám a ruhájukat? De aztán amit este itt műveltek a jelmezben az feledtetett minden fáradozást.

Mutatom képekben:


Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. Köszönöm :) Sokszor retteghet tőlük aki az útjukba kerül :)

      Törlés
  2. Szuper a jelmez, gratulálok, nagyon cukkancs kis kalózok lettek:-))) Ugye a kalapot nem Te csináltad???? Nyugtass meg;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neeeem :) a kalapot az Auchan-ban vettem :) Köszönöm!

      Törlés
  3. Szia! Nekem is nagyon tetszik a jelmez. És "halálosak" benne a kicsik!!!:-))) Én is most varrtam a kislányomnak egy jelmezt...és nyugtasson meg a tudat, hogy én is gondolkodtam rajta, hogy jövőre varratom...de úgysem teszek ilyet. Kicsi lányom olyan hálás közönség és mindig az az első, ha csinálok neki valamit, hogy az oviban elmondja: ANYA CSINÁLTA!!!! Így inkább kínlódok neki mindennel.:-))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen ... most van egy évünk, hogy felvértezzük magunkat, igaz? :) Bár nálunk most kezdtek az oviban is beöltözni királynak, kuktának, stb ... és annyira élvezik, biztosan varrok pár kiegészítőt itthonra is, hogy tudjanak játszani :)

      Annak meg végképp örülök, hogy itt vívódtunk, hogy miből legyen a távcső (sajnos amit megcsináltunk nem lett jó, mert lejött róla a festék, ki kellett dobni) és mondtam, hogy nincs más megoldás venni kell. Erre Jana azt mondta, hogy "Anya, csináljunk inkább!" Végre nem az hangzott el, hogy "vegyünk egyet". :)

      Törlés
  4. Nagyon ügyes vagy, hogy ilyen szupi jelmezeket alkottál.
    Nálam már csak a lányok öltöznek be. A kisebbik mókus akart lenni, meg is szenvedtem rendesen a varrással, végül nem vette fel, mert kényelmetlennek találta. Így még kép sem készült róla. Manócska lett.
    A nagyobbik strucc lett, ott nem volt sok dolgom. 3. lett.
    A fiaid vicces kívánságlistáját olvasva viszont eszembe jutott, hogy pár éve a nagyobbik, (Szilvi) lánykám ROZSOMÁK akart lenni! Alig bírtam lebeszélni!
    Én is mindig megfogadom, hogy jövőre jó előre kigondoljuk, elkészítjük a jelmezt, de végül mindig kapkodás lesz a vége. Talán jövőre...
    Megyek játszani a másik blogra.
    Kaszilva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Jó dolog a gyermek fantázia, de ilyenkor azért kihívások elé állítják az anyukákat ... rozsomák ... ez olyan jó :DD

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK