Grosgrain szalag JÁTÉK

Nagy örömömre, illetve talán mondhatom, hogy örömünkre tegnap megérkeztek a webshopba a mintás grosgrain szalagok. Velük kapcsán szeretnék egy kreatív játékot indítani.

Oszd meg velünk kreatív ötletedet és nyerj 10 méter GG szalagot!

Azaz nem kell mást tenned, mint:

  1. Használd fel a boltban vásárolt grosgrain szalagot bármire elképzelésed szerint. Egy kis segítség: táskára, tárcára, kislány ruhára, határidő napló borítójára, díszpárnára, baba szobába díszítőként vagy készíts belőle kulcstartót, hajcsatot, hajpántot, kitűzőt, cica, kutya nyakörvet ...
  2. küld el nekem az alkotásod fotóját e-mail-en: szfekete@gmail.com
  3. engedd meg, hogy a FABulous Textil Facebook oldalára és ide a blogba feltegyem a képet egy albumba a neveddel + bármilyen elérhetőségeddel (ahogy Te szeretnéd)
  4. és már benne is vagy a játékban, ami  április 30-ig tart. A játék végén az alkotások beküldői közül 3 nevet kisorsolok és ők mindhárman 10 méter grosgrain szalagot választhatnak a boltból ajándékba.

És még nincs vége ...

Aki megosztja ezt a bejegyzést a FB oldalán és/vagy a blogján legyen kedves hagyjon itt egy hozzászólást és március 1-én este 8-kor kisorsolok egy hírvivőt, aki 5 méter grosgrain szalagot kap ajándékba. 

Hát kinek ne jutna eszébe valami jó pofa ötlet ezekből az "ennivalóan" cuki szalagokból?!? :)

Megjegyzések

  1. Osztottam, az FB-n és itt is hagyok üzenetet, mint hírvivő, hátha :-)

    VálaszTörlés
  2. Egyenlőre csak megosztóként tudok pályázni..De abban lelkes vagyok ám!:)

    VálaszTörlés
  3. én is osztottam hirvivőként:) Széles Anett

    VálaszTörlés
  4. Hírét vittem :
    farcialkot.blogspot.com
    FB: Farcalasz Johanna

    VálaszTörlés
  5. Ezek valami csodásak! :) +osztva másokkal is, hadd gyönyörködjenek. :)

    VálaszTörlés
  6. Megosztottam fészbukon!:) Hírvivő lettem:) szétnéztem a webshopban is uuu mennyi szalag *.* FB: Molnár Marietta

    VálaszTörlés
  7. FB-n (Baja Krisztina) megosztva, blogon kitéve! :)) Tehát játszani szeretnék!

    VálaszTörlés
  8. Kitettem a blogomba! Gratulálok az új szalagokhoz, csodásak!

    VálaszTörlés
  9. megosztottam :) nagyon szépek az új szalagok! (Polip Petra)

    VálaszTörlés
  10. Megosztva! Egy lelkes hírvivő...

    VálaszTörlés
  11. Megosztottam a facebookon, a hobbikuckós oldalamon. :) Plusz majd az alkotós játékra is jelentkezem. :)

    VálaszTörlés
  12. http://www.facebook.com/profile.php?id=100002488117251&sk=wall&notif_t=wall
    Osztottam, mert nagyon szeretnék ilyen szépségeket!

    VálaszTörlés
  13. osztom, osztom....
    hátha:)
    izgis!:)

    VálaszTörlés
  14. Megosztva a fb.on!:)Hátha...:)(Gergye-Mohácsi Viktória)

    VálaszTörlés
  15. Gönczi Gabi nevében írok ... "Megosztás fb-n megtörtént"

    VálaszTörlés
  16. Petrásné Magdi nevében írok: "Nagyon szépek a szalagok és izgatottan várom, hogy megérkezzen. Nehéz volt választani a sok szépségek közül."

    VálaszTörlés
  17. Fb-n megosztottam, mivel szeretnék nyerni :)

    Nagyon csábítóak a szalagok!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK