DIY Ékszerek III.

A legutóbb készült nyakláncaimhoz a gyöngyöt és szerelőpálcát egyenlőre még máshonnan szereztem be, de ezen a hét végén vagy legkésőbb a jövő hét elején fantasztikus termékekkel bővül a webshop. Érkeznek ékszer alapok, láncok, medálok, függők  antik ezüst színben, lesz szerelőpálca, aligátor hajcsat és 2 mm-es filc is kapható lesz nálunk 51 féle !!! színben, előreláthatólag 20 x 30 cm-es darabokban.
 
De egyenlőre maradjunk a tavaszi kiegészítőknél :) A ragasztás technikája ITT olvasható.
 
A gyöngyök színét egyszerűen a papír alap színeihez igazítottam
 
 
Napsugaras medál, "8"-as figurás lánc, Flower vector 2 papír alap és pár darab piros színű cseh üveggyöngy
 
 
A láncot kicsit hosszabbra hagytam és a végére tettem egy zöld üveggyöngyöt, így az ott fityeg a bagoly pociján
 
 
A papír alap fekete fehér színét a láncba belefűzött Swarovski kristály- és sima üveggyöngyökkel emeltem ki.
 
 
A fotók hátterének a TILDA Country Escape papír szettet használtam.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK