Könyvjelzö ... akár anyák napjára

Nagyon vártam, hogy megérkezzenek a szalagvég zárók. Viszketett már a tenyerem annyira neki akartam állni ezeknek a könyvjelzőknek. Esküszöm álmodtam is velük! Reménykedtem, hogy hamarabb megérkeznek és több idő lesz anyák napjáig, hátha más is szívesen ajándékozna egyszerűen, saját kézzel elkészíthető ajándékot az édesanyjának, nagymamájának.  Mivel pikk pakk elkészíthető, ha ma-holnap rendel valaki alapanyagot még lehet ez a meglepetés. Én pedagógusnapra tervezem ezt ajándéknak az óvónéniknek és a dadusnak :)

Nem kell ragasztani, csak egyszerűen levágtam 25 cm grosgrain és szövött szalagot. A végüket óvatosan elégettem, hogy ne kezdjenek foszlani. Középre igazítottam a szövött szalagot és szalagvég zárót tettem fogóval a végekre. Már csak díszíteni kellett függőkkel, gyönggyel. Én már nyűvök egyet és bizton állíthatom, hogy nem csak szép, de nagyon jól használható is :) Egyszerű és nagyszerű!
Madárcsók

Szörnyecskék


Csip csirip: LOVE - blue


Csip csirip: LOVE - red


LILU a mókus

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK