Piroska doboza

Napok óta lázban égek a Kreatív Játékunk miatt aminek ma este lesz az eredmény hirdetése. Csütörtökön megérkeztek a játékosok fotói, véleményei, ötletei és egyszerűen nem bírtam magammal, ki kellett próbálnom a doboz készítést, hogy a játék végén tapasztalatból tudjak véleményt mondani a nehézségekről, javaslatokról, jó és kevésbé jó megoldásokról. Ez a Piris dobozka megfogott, nekem nagyon tetszik, szerintem sok kislány oda lenne érte :) Félig készen van már a Türkiz madárkás is.

Mivel ehhez egy varrótű és egy centi cérna sem kellett, erősen fontolgatom, hogy beteszem a boltba kit-ként. A csomagban benne lenne a doboz elkészítéséhez szükséges anyag, vlies és a natur dobozka, a blogon pedig természetesen elérhető lenne a tutorial. Így kedves, személyes ajándékot tud készíteni még az is aki nem tud varrni. Csak a ragasztó pisztolyt vagy tubust kell ügyesen "forgatni" :)

Már csak valami helyes kis pántot kell hozzá találni, a lánc valahogy nem a kedvencem.

Ime, az én dobozkám:




Megjegyzések

  1. ej, de Piroskás nap van ma:) nemsokára jövök én is Neked egy meglepi Piroskával, ami ugyan nem dobozka, de köze van a FABulous Textilhez, nagyon is:)

    ez pedig nagyon precíz munkának tűnik, sehol semmi nyoma semmi illesztésnek, stb...:)gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Szilvi :) Nagyon kíváncsivá tettél!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK