Színes hajpánt tavaszra

Annyi jó dolgot lehet alkotni egy-két termék felhasználásával, hogy már néha azt sem tudom, mihez fogjak hozzá. Miközben a macis telefontokot készítettem, pihenésképpen nekiláttam ezeknek az gyönyörűségeknek. A lányoknak hajbavalóból sosem elég, igaz?:) Hordhatjuk sima hajpántként, de akár az indiános megoldásban is remekül mutat (én már csak tudom, kipróbáltam:) ).


Elkészítéshez szükséges:


Elkészítés menete:

A 3 darab adott méretű (kb. másfélszer akkorák legyenek, mint amekkorára akarjuk a fonott részt) gyapjúszálat elkezdjük befonni. A fonat végét levágjuk egyforma méretre és pici gütermannt teszünk mindkét felére, hogy ne mozduljon el. Ezután szintén a gütermannal odaragasztjuk a gumiszalaghoz a végeket. Ha ezzel megvagyunk, akkor egy kisebb filc darabot teszünk az illesztésre, hogy eltakarja. Ezt is a ragasztóval rögzítjük. Most már csak a virágot kell felvarrnunk a kiválasztott helyre. Én a közepét cseh üveggyönggyel díszítettem.
  



További variációk:




 








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK