Egyszer volt, hol nem volt ...

... hetedhét országon is túl, még az üveghegyen is túl ... :)
 
... hogy az esti mese olvasáshoz könyvjelzőket készítettem a fiúknak. Valamikor tavaly ősszel találkoztam a Mollie Makes rókával és mosómedvével a neten és első pillantásra megszerettem őket. Szerintem nem vagyok egyedül :) Elkészítettem már kitömött verzióban, de most arra gondoltam, hogy könyvjelzőnek is imádni fogják a gyerekek.
 
 
 
A szabásminta INNEN letölthető. Kimásoltam, áttettem Word-be és ott nagyítottam rajta picit.

Szükséges alapanyagok:

A róka és a mosómedve elkészítéséről több leírás is van a neten, ezért én most nem készítettem. Szerintem az ITT található tutorial jó, aki nem tud angolul biztosan annak is értető az elkészítés menete, mert a fotók magukért beszélnek.
 
Annyi a különbség az általam készített állatkák és a Dawanda oldalán találhatóak között, hogy én mindent kézzel varrtam és ugye nem tömtem ki őket. Amikor készen volt a pofi, a fülek, a 'mellkas szőrzet' és a farkinca hímzése akkor beragasztottam a grosgrain szalagot az elő és hátlap közé és így varrtam körbe. Segítség volt, hogy minden kisebb alkatrészt először felragasztottam Gütermann-nal, hogy ne mozogjanak el és utána varrtam őket körbe.
 
A szalag végére fogóval ráerősítettem a szalagzáró végeket, majd ezeket díszítettem tovább gyönggyel és figurás fém medállal, kis 'C' karika és szerelőpálca segítségével. A szerelőpálca használatához ITT találtok segítséget. A mosómedve kapott egy mancs medált, a róka pedig - mivel mese olvasásról van szó - stílusosan egy királyi koronát :)



Láthatjátok milyen egyszerű elkészíteni ezeket a kedves könyvjelzőket. Aki nem hiszi járjon utána :)

További ötletek:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Szilvi



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK