Színes, nyári karlánc

Itt a nyár (már egy ideje), ezért most a színeké a főszerep. Gondoltam próbáljunk ki valami újat, ami különlegessé tesz minket, így jutottam el a karlánc elkészítéséhez. Már régóta szemezgettem egy-két ötlettel az interneten, de a megvalósításra csak most jött el az idő. Fogjunk is hozzá :)


Az elkészítéséhez szükséges:


Elkészítési leírás:

Először is mérjük le a karunkat ott, ahol majd viselni szeretnénk a láncot. Ezután vágjunk le kb. 30 cm-es darabokat a kiválasztott zsinórokból, anyagokból, majd az egészet fogjuk össze az egyik végénél tetszés szerint. Ragasztózzuk be ezt a részt, hogy jól összeragadjanak a szálak, majd a nagy zsinórvégbe is tegyünk ragasztót és csúsztassuk be a szálakat. Én ezután vártam egy kis időt, hogy megkössön a ragasztó, majd tetszőlegesen elkezdtem fonni a zsinórokat, anyagokat. Itt fontos, hogy ne legyen nagyon hosszú a fonat, hiszen akkor nem fog szorosan illeszkedni a karunkra, gondolnunk kell arra is, hogy még a másik zsinórvég és a szerelőkarikák is hosszítják majd. A fonat végét és a másik nagy zsinórvéget szintén beragasztózom és a szálakat belecsúsztatom a végbe. Most már csak a szerelőkarikák segítségével felhelyezem a karkötő kapcsot és készen is vagyunk.


 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK