Jégvarázs - FROZEN szalagok

Ki vagy kinek a gyermeke, unokája szereti a Jégvarázst? Elsa-t, Anna-t és többi szereplőt, különösen Olaf-ot? Aki most feltette a kezét ... na jó a kezét úgysem tette fel senki :) tehát aki mosolyogva magában bólintott az ő figyelmükbe szeretném ajánlani a tavaly decemberben beérkezett Frozen témájú grosgrain (ripsz) szalagjainkat. Felhasználási területük első körben könyvjelző, kulcstartó és hajgumira masniban erősítve hajdísz. Mi ezeket készítettük el, de szívesen vesszük a további ötleteket.


A FAB Textil webshop-ban az alábbi változatokat találjátok:






A könyvjelzőket már leteszteltük a gyerekek körében, nem is tudom hányat gyártottam a karácsonyi vásárba. Mit ne mondjak, imádták :)

A hossza 20 cm lett, mert az 1 mm-es filc lapokat vágtam fel keresztben. Csak összefogtam a filcet és a szalagot, a végekre 25 mm-es szalagzáró véget tettem egy fogó segítségével. Díszítés gyanánt az új kesztyű fém fityegő és cseh csiszolt gyöngy került a végekre. Pár perc alatt elkészíthető és nagyon tetszett a gyerekeknek.





A szalagokat 3 cm-es hevederpántra varrva kulcstartót is készíthetünk. A hosszukat a minta adta, tűztem, aztán félbehajtottam és megint csak fogó segítségével ez az erősebb szalagzáró vég került a szabott szélre.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK