Színes tárca keret & foltvarró technika ~*~ Colorful purse frame & patchwork

Régóta vágytam már rá, hogy kipróbáljam a Foltvilág sablonokat és az élmény hozta a várva várt sikert. Természetesen nem én lennék ha nem gyúrtam volna össze egy csatos tárcával a technikát. Nagyon szerettem készíteni és a végeredmény is csodás lett.




Ha tetszik és szívesen készítenél hasonlót, akkor színes tárca kereteket ITT találsz. Az ingyenes szabásminta INNEN van, a FAB_05-ös számút használtam, egyszerűen a szabásminta magasságán változtattam, hogy passzoljon a sablon méretéhez. A Foltvilágos sablon használatához pedig ITT van egy kis videós segítség. Én géppel varrtam, úgy is tökéletesen működik:




Egy nyári táborban készült pár fantasztikus darab, csak úgy önszorgalomból, a ráérő időkben:

Friesz Bea munkája

Nagy Ildi munkája

Barabás Timi munkája

Remélem tetszett a bejegyzés :)

Ha van kedved írj hozzászólást, annak mindig nagyon örülök!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK