Katica farsang

Van az úgy, hogy elképzelünk valamit, dolgozunk rajta, munka közben még reménykedünk és amikor készen van akkor vagy a kukába vágjuk vagy a szekrény mélyére temetjük a végeredményt, mert nem olyan lett mint terveztünk.
 
A helyzet most azért más, mert nem bosszankodok csak egy jót mosolyogtam a fura végeredményen és elhatároztam, hogy ilyet többet nem varrok.
 
A katica farsangi bálba megy ... vagy valami hasonló ... Titeket mire emlékeztet? :)
 
 
Jó pár tárca alapanyagát kiszabtam, gondoltam a legegyszerűbb darabbal kezdek. Hosszas keresgélés után kiderült, hogy nincs is féltaplam a varrógépemhez, ekkor fordult a dolog. Kézzel varrtam fel a bogyókat és aztán kézzel kellett összevarrnom a fő rész alja vonalát. A többi már ment mint a karikacsapás :) 

Most muszáj varrnom valami mást, mert a sikerélmény kell és kész :) Addig is mutatom milyen lett ez a tárca:
 
Ha esetleg tetszik valakinek, EZ a keret kell hozzá, ITT a fő anyag és EZ a szabásminta.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK