Masnis táska

Ha a farsangon mondjuk jégkirálynőnek öltöznék (nem fogok :) akkor igazán passzolna a ruhámhoz ez a kis táska. Jól esik ránézni ezekre a pasztell színekre, most hogy mindent hó fed, nem húzott a szívem a harsány színekhez.
 
 
piros pöttyös tárca tutorialját simán lehet használni, a táska elkészítésének a menete teljesen megegyezik a kis tárcáéval.

Az anyagokon és a közbéléseken kívül egy 15 cm-es táska keretre lesz szükség, a szabásminta pedig ingyenesen letölthető INNEN.
 
A masni anyagát felvasalható vlies-zel ragasztottam be, a hosszú oldalánál összevarrtam, úgy igazítottam, hogy a varrásvonal hátul legyen és megvasaltam.
 
Grosgrain szalagból választottam a masni anyagához passzoló színt, levágtam a méretet és a szalag széleket kicsit láng fölé tartottam, hogy éppen csak megolvadjon, nehogy foszlani kezdjen majd használat közben. Összevarrtam a szalag széleket és belebújtattam a masnit. Eligazgattam, hogy szimmetrikus legyen és úgy tűztem a masni szélét fő anyag széléhez (a fő anyagot már előzőleg bevasaltam a vlies-zel és rávarrtam a merevítő közbélést), hogy mindkét oldalon adtam a masninak 1-1 cm bőséget. Ez feltétlenül szükséges, hogy a kész táskánkat majd ne húzza be a masni, hanem szépen ráfeküdjön az oldalára, így megmarad a táska szép formája.
 
A keretet kiegészítettem egy kis lánccal és már kész is ünnepi táskánk :)
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK