Hajpánt 5 perc alatt - DIY

... na jó ... a ragasztó száradása azért tovább tart mint öt perc, de a munka tényleg minimális vele :)

Amikor készülődtem ehhez a blog bejegyzéshez a kolléganőm megkérdezte: "Tényleg tutorial-t csinálsz EHHEZ a hajpánthoz?!?"

Azt hiszem ez a kérdés mindent elárul az elkészítés egyszerűségéről. Azért készítettem pár fotót, inkább legyen tök felesleges, mint, hogy hiányozzon valakinek egy lépés :)


A hajpánt mérete kb. 11,5 x 14 cm. Nem túl erős, kényelmesen hordható.

Szükséges alapanyagok (mindent megtalálsz hozzá a FAB Textil webshop-ban):


 Az elkészítése tényleg borzasztó egyszerű:

1. Nagyon vékonyan ragasztózzuk be a hajpántot. Tényleg csak "éppen hogy" kenjük be, akár az ujjunkkal is elmaszatolhatjuk a ragasztót. Ne az egész hajpántot egyszerre, szakaszosan haladjunk majd.


2. A szalagból kb 3,5 cm-t engedjünk lelógni a hajpánt végén túl és aztán kezdjük a szalagot hajpántra erősíteni, középre.


3. Ha a végére értünk hagyjuk száradni pár percig.


4. Kenjünk ragasztót a hajpánt végeire, az utolsó 1 cm-re és a szalagra is kb 1 cm hosszúságban.

5. Hajtsuk vissza egyszer, majd még egyszer a szalag véget ...


6. ... és egy fa csipesszel vagy hajcsipesszel vagy esetemben egy hajcsattal fogjuk össze a végeket 5-10 percre (én tutira mentem és pár órát rajta hagytam) hogy megragadjon a vége szépen, szorosan.


A díszítő elemeket is a Gütermann ragasztóval rögzítettem. Választhattok más szalagot is, pl. bársonyt vagy csipkét és a díszítésnek is csak a fantázia szab határt :)

Nálunk ezek a verziók készültek:




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK