Kártyatartó / rendszerezö DIY

Van egy 12 cm-es íves kerettel készült piros pötyis tárcám. Hogy szegénynek mit kellett kiállnia az utóbbi egy évben az siralmas. Súlyos mennyiségű aprót, kis millió plasztik kártyát és töménytelen mennyiségű számlát, fecnit kénytelen cipelni. A legrosszabb az volt az utóbbi hetekben, hogy ha valahol fizettem mindig azon idegeskedtem, hogy vajon most mi pottyan ki belőle úgy hogy esetleg nem veszem észre.

Megoldás a problémámra ... :)

Pár hete találtam meg a neten EZT a kis filc tárcát és nagyon megtetszett. Alapnak használtam, természetesen kicsit alakítottam rajta, hogy megszülessen ő:


Rövid leírás: a filcet - ami a tartását adja a tárcának - kívülről design textillel vontam be. Belül közbéléssel megerősített pántok vannak középen letűzve, ezek szolgálnak zsebekként. A tárca bőr pánttal, patenttal záródik.

A "mindent elnyelő" belső rész:


Szükséges alapanyagok:

Az elkészítésének menete:

1. Ragaszd be a fő anyagot a ragasztós szövött közbéléssel a termék alatti információknak megfelelően.


2. Vasald be a fő anyagon a varrásszélességet. Nem muszáj, de nekem segített mikor a filcet körbevarrtam a fő anyaggal.


3. Vasald be a pántokat a közbéléssel a termék alatti információknak megfelelően és vasald le őket félbehajtva. 

 - 


4. A fő anyagot gombostűvel tűzd a filcre - ahogy majd készen lesz - és mérd be, jelöld be a bőr pántok helyét. Varrd fel (csak a fő anyagra) a bőr pántokat.



5. A filcen igazítsd el a pántokat, amik majd a zsebek lesznek és tűzd körbe keskenyen. Ha szükséges akkor a kisebb és a nagyobb pántokat előre tűzd meg középen, így majd "hátul" egy nagy zsebed lesz a tárcában (A). Ha egy oldalon 4 kisebb zsebet szeretnél akkor a körbetűzés után varrd végig középen mindkét pántot (B).



6. Igazítsd a helyére, a filc hátuljához a bőr pántos fő anyagot.



7. Ha szükségesnek érzed akkor férceld körbe a tárcát a tűzés előtt.


8. Tűzd körbe a tárcát a visszahajtott széleken keskenyen. Távolítsd el a férccérnát, vasald meg a kártyatartót és készen is vagyunk.



Ezek a változatok készültek:




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabásminták tárca/táska keretekhez

Tulipános, 6 zsebes tavaszi/nyári táska elkészítési leírás és ingyenes szabásminta ~*~ Tulip Bag with 6 pocket free pattern and tutorial

Ovis hátizsák - SK